Left Terugkeren naar winkel
Besteloverzicht

Je winkelwagen is leeg

Dit vind je misschien ook leuk

Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen en heb je nog steeds hulp nodig? Neem dan contact op via info@cuteness.nl. Ik probeer op werkdagen binnen 48 uur te reageren.

Betalen

Op Cuteness.nl kun je betalen via de volgende methodes: iDEAL, Bancontact, Sofort, PayPal en Creditcard. Alle betaalmethodes zijn volledig veilig en alle betaalmethodes zijn gratis.

Houd er rekening mee dat de beschikbare betaalmethodes kunnen veranderen, afhankelijk van je regio.

Bestellingen

De beste manier om je bestelling te wijzigen, is door contact op te nemen door een reply op je orderbevestiging te sturen. Of door een bericht via Whatsapp of een SMS te sturen naar: +31 641793339.

Als je bestelling al is ingepakt of al verzonden is, kan ik geen wijzigingen meer aanbrengen.

Heb je een reguliere bestelling geplaatst en heb je nog geen e-mail van mij gekregen dat het verzonden is? Dan kun je uiteraard nog iets aan je bestelling toevoegen. 

Plaats een nieuwe bestelling en gebruik daarbij de volgende code: samenvoegen. Je betaalt voor de nieuwe bestelling dan geen verzendkosten. Je bestellingen zal ik samen in één pakket versturen.

Deze werkwijze is van toepassing op reguliere bestellingen.

Dit is niet toegestaan, omdat pre-order producten (weken tot maanden) later geleverd worden. 

Voor mij is het onmogelijk om gecombineerde bestellingen goed bij te houden. Om fouten te voorkomen, houd ik pre-order producten en voorraad producten gescheiden.

Wil je pre-order producten, maar ook voorraad producten bestellen? Plaats dan 2 bestellingen.

Verzending

Bestellingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt.

Je bestelling wordt binnen 1 tot 2 werkdagen verwerkt en aan PostNL overhandigd. Zodra dit is gebeurd, ontvang je een e-mail met de track & trace code, waarmee je de bestelstatus kunt volgen op de trackingspagina van PostNL. Het is aan te raden de PostNL app te downloaden op je telefoon.

De overkomstduur per land, kun je hier vinden.

Dit is niet mogelijk. Ik hanteer één vast tarief voor de verzendkosten. Of je nou voor € 1,00 of voor € 100,00 bestelt, de verzendkosten staan vast. Hier kun je er meer over lezen.

Het is eigenlijk heel simpel. Elke bestelling moet verzonden worden en dat kost geld. Ik houd liever mijn prijzen eerlijk, en vraag bij elke bestelling een bijdrage in de verzendkosten, dan dat ik gratis verzending aanbied en dit moet doorbereken in de prijzen van de producten.

Hier kun je er meer over lezen.

Met de track & trace gegevens van je bestelling kun je je pakket volgen. Als blijkt dat je pakket te lang onderweg is of niet bij je wordt bezorgd, neem dan z.s.m. contact op door een reply te sturen op je orderbevestiging. Ik ga dan voor je uitzoeken waar je pakket is gebleven.

Gelukkig komt dit bijna niet voor, maar het kan gebeuren. Wat je dan kunt doen, is foto's maken van het product en/of het probleem, en contact opnemen via een reply op je orderbevestiging. 

Je kunt het probleem ook kenbaar maken door een bericht via Whatsapp te sturen. Het Whatsapp nummer is: +31 641793339. Ik probeer op werkdagen binnen 48 uur te reageren.

Helaas niet meer. Sinds Brexit verzend ik niet meer naar het VK. Ik verzend naar deze landen.

Op dit moment helaas niet. Ik verzend naar deze landen.

Retourneren

Je hebt het recht binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, (een deel van) je bestelling retour te zenden. De bedenktermijn van 14 dagen gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling. Klik hier voor alle informatie over retourneren.

Zodra je retour in goede orde ontvangen is, wordt er binnen 48 uur een terugbetaling uitgevoerd. Betaalproviders hebben doorgaans 5 tot 7 werkdagen nodig om je terugbetaling te verwerken, voordat deze op je bankrekening verschijnt. Het kan sneller gaan, maar als je van 5 tot 7 werkdagen uitgaat, kan het alleen maar meevallen.

Producten en merken

Op Cuteness.nl zijn alleen originele en gelicentieerde producten verkrijgbaar. Hier vind je absoluut geen namaakproducten!

Pre-orders

Pre-orders ben ik gaan aanbieden, omdat klanten vaak achter het net visten wanneer er nieuwe collecties online kwamen op Cuteness.nl.

Een andere reden is dat ik niet altijd alles, wat er verkrijgbaar is, inkoop voor de Cuteness.nl voorraad. Door het aanbieden van pre-orders kun je jouw favoriete producten veilig stellen. Je weet dan zeker dat je jouw favorietjes thuisgestuurd krijgt, ook als ik ze niet inkoop voor de shop.

Bij het plaatsen van een pre-order wordt er op de pre-order pagina vermeld wat de verwachte levertijd is. Weet je dit niet meer? Hier is overzicht van nog niet geleverde pre-orders en wat de verwachte levertijd is.

Dit is niet toegestaan, omdat pre-order producten (weken tot maanden) later geleverd worden. 

Voor mij is het onmogelijk om gecombineerde bestellingen goed bij te houden. Om fouten te voorkomen, houd ik pre-order producten en voorraad producten gescheiden.

Wil je pre-order producten, maar ook voorraad producten bestellen? Plaats dan 2 bestellingen.

Het kan zijn dat je een pre-order gemist hebt. Maar het kan ook zijn dat ik geen pre-order mogelijkheid heb aangeboden, omdat ik er de tijd niet voor had. Het opzetten van een pre-order vergt namelijk veel tijd.

Andere vragen

Op 22 juni 2023 is Cuteness.nl verhuisd naar een nieuwe webshop. Bij deze verhuizing konden de klantaccounts niet meegenomen worden. 

Het klopt dus dat je niet meer kunt inloggen met de eerdere inloggegevens die je op Cuteness.nl gebruikte. Je kunt hier een nieuw account aanmaken, als je dat nog niet gedaan hebt.

Nee, dit is niet mogelijk.

Wekelijks krijg ik e-mails en DM's met soortgelijke vragen. Ik ben niet op zoek naar samenwerkingen.

Purchase options
Select a purchase option to pre order this product
Countdown header
Countdown message


DAYS
:
HRS
:
MINS
:
SECS